سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شطرنج مدرن

من کارم تحقیقات و مطالعه  بوده است روی اتفاقات پس از مرگ و طبعاً مطالب دینی و تحقیق و تعقل روی یافتن مذهب و مسلک حق و نجات خودم و هرکس با من است. اما برای یافتن منبع درآمد زندگی بفکر بروز کردن شطرنج افتادم تا از این پس جای شطرنج فعلی را بگیرد و هرکس هر جا تولید کند درصدی از من بشود و خلاصه میلیاردر بشوم و به تحقیقاتم بهتر برسم. این بود انگیز? دل دادن به این ابتکار.

شطرنج مدرن بروز شد? همان شطرنج موجود است که دیگر باید با عنوان شطرج قدیم یاد شود. در شطرنج مدرن بجای اسب و فیل و جنگ افزارهای ساد? قدیم از موشک و ماهواره و جنگ افزارهای جدید استفاده میشود.

طراحی شطرنج مدرن سالها طول کشید و 33 بار اصلاح شد تا بالاخره یادگیری آن آسان تر گشت از شطرنج موجود. بعد از اینکه آنرا تولید کردم (سال 88) و سرمایه گذاشتم تازه متوجه شدم که اساساً شطرنج حرام بوده!!!!! و رهایش کردم تا در این مورد تحقیقات گسترده ای انجام دهم و ده سال طول کشید تا بالاخره متقاعد شدم حرام نیست مگر قمار باشد.

اکنون می خواهم آنرا به جامع? جهانی عرضه کنم و دنبال اسپانسرهایی می گردم که اینکار را به عهده بگیرند تا به ثمر نشستن و پنجاه در صد در آمد آنرا برای همیشه میدهم  هر کس اینکار را به ثمر برساند. شهباز محرر احمدی طراح شطرنج مدرن.  09159278057